seo

ساخت وبلاگ

آمادگی آزمون یوس

دانشگاه های ترکیه  هر سال برای جذب دانشجو از سایر کشورها آزمونی به نام آزمون یوس YOS برگزار می‌کنند. این آزمون قبلا به صورت متمرکز توسط وزارت علوم ترکیه و فقط یک بار در سال برگزار می شد. مشابه کنکور ایران متقاضیان برای آمادگی آزمون یوس از قبل با خیل عظیمی از داوطلبان برای کسب نمره قبولی رقابت می کردند.
سپس بر اساس نمره ای که کسب کرده بودند، برای انتخاب رشته در دانشگاه های ترکیه اقدام می کردند. ولی بعد از سال 2010 برگزاری آزمون یوس به خود دانشگاه ها واگذار شد و هر دانشگاه به طور مستقل آزمون خود را برگزار میکند.

چرا باید در ازمون یوس شرکت کنیم؟

آزمون یوس مشابه کنکور ایران راهی برای تحصیل در دانشگاه های ترکیه است، مسلما کسانی که می خواهند در یکی از دانشگاه های ترکیه تحصیل کنند باید ابتدا در این آزمون نمره قبولی کسب کنند. بدین منظور برای کسب آمادگی آزمون یوس متقاضی بهتر است با دوره های آمادگی آزمون یوس آشنا شود. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا درین باره صحبت کنیم.

شرایط شرکت در آزمون یوس:

آمادگی آزمون یوس

شرط اول برای شرکت در آزمون یوس YOS این است که تبعه کشور ترکیه نباشید. داشتن مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی شرط دوم است. شایان ذکر است که محدودیت سنی برای این آزمون وجود نداشته و چندین بار و در چندین دانشگاه می توانید در آن شرکت کنید. برای اینکه مورد آزمون یوس اطلاعات کامل تری کسب کنید به مقاله آزمون یوس ما مراجعه کنید.

سوالات آزمون یوس:

به طور کلی سوالات این آزمون را می توان به دو دسته تقسیم کرد که شامل سوالات ریاضی، هندسه و هوش می باشد. سوالات ریاضی شامل ۸۰ سوال بوده که داوطلبان باید در ۱۲۰ دقیقه به سوالات پاسخ دهند. سوالات به صورت ۵ گزینه ای هستند.

مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون:

داوطلب باید برای ثبت نام در آزمون یوس پاسپورت، عکس، اصل دیپلم و اصل ریز نمرات و ترجمه مدارک را تهیه کرده باشد.

شانس قبولی در آزمون چقدر است؟

قبولی در آزمون بستگی به تلاش داوطلب و آمادگی آزمون یوس وی دارد ولی اگر بخواهیم با کنکور ایران مقایسه کنیم شانس زیادی برای قبولی در تمامی رشته ها از جمله رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی و … دارید. چراکه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون خیلی کمتر از شرکت کنندگان در کنکور ایران است چیزی حدود 2 درصد.

چگونه برای آزمون یوس آماده شویم؟

برای آمادگی آزمون یوس دو راه وجود دارد، راه اول با شرکت در کالج های ترکیه که هزینه های زیادی را در بر دارد. علاوه بر هزینه بالا  چون آموزش آنها به زبان ترکی است داوطلب به جای اینکه دروس اصلی ریاضی، هندسه و هوش را یاد بگیرد درگیر زبان ترکی می شود.

راه دوم شرکت در کلاس های آزمون یوس در گروه مشاوران آتاکان در شهرهای ارومیه و استانبول به صورت حضوری و کلاس های آنلاین در کل کشور با هزینه بسیار پایین و سطح کیفی بالاتر از کالج های کشور ترکیه.آمادگی آزمون یوس

آمادگی برای آزمون یوس

گروه مشاوران آتاکان با حضور اساتید با تجربه و سابقه چند ساله در زمینه آماده سازی داوطلبان تحصیل در ترکیه اقدام به برگزاری دوره های آمادگی آزمون برای آزمون یوس نموده است که در ادامه به آن می پردازیم.

دوره آمادگی آزمون یوس به 3 صورت در گروه مشاوران آتاکان اجرا می شود.

  • دوره آمادگی یوس به صورت حضوری در استانبول.
  • دوره آمادگی یوس به صورت حضوری در ارومیه.
  • دوره آمادگی یوس به صورت آنلاین.

دوره آمادگی آزمون یوس به صورت حضوری در استانبول و ارومیه

دوره حضوری آمادگی آزمون یوس شامل موارد زیر است:

  • برگزاری کلاس برای داوطلبان در آموزشگاه، رفع اشکال و انجام تکالیف به صورت روزانه.
  • برگزاری کلاسهای تومر.
  •  کتاب های مورد نیاز به صورت رایگان در اختیار محصلین قرار میگیرد .
  • ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه ها برای داوطلبان.
  • برگزاری آزمون آزمایشی در هفته و ارزیابی و تحلیل سوالات آزمون بصورت تشریحی.
  • مشاوره تحصیلی و پشتیبانی.

دوره آمادگی آزمون یوس به صورت آنلاین:

داوطلبان داخل یا خارج از کشور می توانند برای استفاده ازین دوره شرکت کنند، خدمات این دوره شامل :

  • بیش از ۳۶۰ ساعت کلاس درس که به صورت آنلاین با امکان ارتباط و گفتگوی همزمان با اسااتید.
  • برگزاری آزمون های آزمایشی آنلاین هفتگی و صدور کارنامه و تحلیل تشریحی سوالات آزمون.
  • ارسال رایگان کتاب های مورد نیاز.
  • برگزاری کلاس تومر (زبان ترکی).
  • ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه ها.
  • هماهنگی برای سفر گروهی داوطلبان و اقامت در شهر استانبول برای شرکت در آزمون های یوسآمادگی آزمون یوس

دانلود سوالات ازمون یوس:

برای ایجاد آمادگی در آزمون یوس برای داوطلبان مطالعه سوالات این آزمون بسیار حائز اهمیت است. گروه مشاوران آتاکان برای ایجاد دسترسی آسان به مجموعه سوالات آزمون یوس این سوالات را به تفکیک دانشگاه و سال آزمون منتشر کرده است. شما می توانید براحتی به مجموعه کاملی از سوالات آزمون های یوس بسیاری از دانشگاه های ترکیه در وبسایت ما دسترسی داشته و دانلود کنید. بدین منظور به بخش “سوالات آزمون یوس” مراجعه کنید.

منابع آزمون یوس ترکیه

منابع ازمون یوس را شاید بتوانید از کتابفروش ها بدست بیاورید. ولی متاسفانه اغلب ناقص بوده و یا به روز نمی باشند. بهترین منبع در حقیقت جایی ست که بتوان از به روز بودن مطالب سایت مطمئن بوده و با خیالی اسوده از آنها استفاده کرد. همچنین در دسترس داشتن مجموعه سوالات ازمون یوس مربوط به همه دانشگاه های مورد تایید نیز می تواند در نتیجه نهایی متقاضیان تحصیل در دانشگاه های ترکیه تاثیر گذار باشد.

شرکت در آزمون یوس

جهت شرکت در آزمون یوس به دو شیوه می توانید عمل کنید:

  1. حضور در محل دانشگاه (عمدتا دانشگاه های دولتی ترکیه) مورد نظر و شرکت در آزمون یوس (البته تعدادی از دانشگا های خصوصی نیز اقدام به برگذاری آزمون یوس می نمایند)
  2. از طریق موسساتی همچون موسسه آتاکان، که مجوز های لازم را برای برگزاری آزمون یوس دارند و متقاضیان علاقه مند به تحصیل در ترکیه می توانند در این آزمون در داخل کشور نمایند.

زمان برگذاری آزمون یوس

آزمون یوس در هر سال همانند کنکور ایران فقط  یکبار برگزار می شود.معمولا این آزمون در فروردین تا خرداد برگذار می شود. جهت اطلاع بیشتر در خصوص کم و کیف برگزاری آزمون میتوانید مقاله آزمون یوس ترکیه را در همین سایت مطالعه فرمایید.لازم به ذکر است به دلیل شیوع بیماری کرونا بخشنامه ای توسط سازمان یوک ترکیه منتشر شده است  آزمون MYOS یا یوس مرکزی در یک زمان برگزار گردد. اما تا کنون جزئیات بیشتری در این خصوص (البته در زمان  نگارش این مقاله)  اعلام نشده است، لذا به محض دریافت اطلاعات بیشتر اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

seo...
ما را در سایت seo دنبال می کنید

برچسب : ازمون یوس ترکیه, نویسنده : amir acreeper078 بازدید : 244 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 18:58

طعم دهنده مورد استفاده در خانه

همه ما به نوعی از طعم دهنده ها در آشپزخانه های خود استفاده کرده ایم. گاها این طعم دهنده ها از مواد طبیعی و میوه های موجود بوده و گاهی این طعم دهنده ها از عناصر و پودر های تولید شده می باشند. مثلا هنگام پخت کیک موزی شما از میوه موز بعنوان طعم دهنده استفاده کرده اید و یا از میوه توت فرنگی در دستور پخت کیک و دسر توت فرنگی استفاده کرده اید.

طعم دهنده در نوشیدنی ها

شاید برای شما جالب باشد که گذشتگان ما به راز طعم دهنده های خوراکی پی برده بودند و همواره در سنت ها و ائین های خود از این طعم دهنده های طبیعی استفاده می کردند. البته اجداد ما از طعم دهنده ها صرفا برای طعم بخشیدن به مواد خوراکی استفاده نمی کردند بلکه به خواص دارویی آنها نیز توجه کرده و با اصطلاح امروزی با یک تیر چند نشان میزدند. احتمالا پیش امده که با دوستان خود به کافی شاپ مراجعه کرده و یک نشیدنی با اسمی عجیب را سفارش داده اید و نهایتا طعمی آشنا برای شما تداعی گشته است.

طعم دهنده خوراکی به سبک کافی شاپ

بسیاری از ما علاقه زیادی به نوشیدن انواع دمنوش ها داریم. چرا که در کنار خواص دارویی و سلامت بخشی دمنوش ها و انواع چای ها از مزه و طعم بی نظیر آنها لذت برده ایم. امروزه بسیاری از افراد خلاق سعی در تلفیق نوشیدنی های غیر بومی با طعم های آشنای ذائقه ایرانی ها زده اند و ترکیبات طعمی فوق العاده ای را مهمان مشتریان خود می نمایند. مثلا قهوه را معمولا ما بعنوان یک نوشیدنی گرم و ارامش بخش نهایتا با شیر و یا شکر تلفیق می کنیم. اما امروزه بسیاری از افراد قهوه را با مواد و طعم های دیگر ترکیب می نمایند و مزه های هیجان انگیزی  با قهوه را ایجاد می نمایند.

انواع طعم‌دهنده‌های طبیعی و مصنوعی غذا

غالبا بسیاری از افراد اسانس و عصاره ها ر با طعم دهنده ها  در یک ردیف و جایگاه قرار می دهند و تفاوتی مابین آنها قائل نمی باشند؛ در حالی که این دو متفاوت اند. اصولا اسانس یا عصاره extract /Essenc منشا و ساختار طبیعی دارد و با استفاده از روش هایی مثل تقطیر یا عرق گیری تولید می شود مانند گلاب و بیدمشک و.. اما Flavour ها یا طعم دهنده ها بیشتر جنبه صنعتی دارند و با روش های خاص تولید می شوند.

انواع طعم دهنده های خوراکی

به طور کلی طعم دهنده ها به سه دسته تقسیم می شوند.

  •  طعم دهنده های طبیعی Natural Flavouring substances
  •  طعم دهنده های مشابه طبیعی Nature-Identical Flavouring substances
  • طعم دهنده های مصنوعی یا Artificial substances

طعم دهنده پودری

طعم دهنده های پودری ترکیبی از مواد طبیعی و شیمیایی هستند که هر دو از یک ماده خوراکی استخراج شده و یا در آزمایشگاه ها تهیه می شوند. به عنوان مثال طعم دهنده توت فرنگی را میتوان هم در آزمایشگاه تهیه کرد و هم می توان از فشردن توت فرنگی استخراج کرد.همچنین طعم دهنده پودری در انواع  اسنک و  چیپس .غیره ترکیبی از مواد پرکننده مانند آرد ذرت، نشاسته، پودر آب پنیر و .. می باشند، همچنین از انواع سبزیجات خشک، تشدید کننده ها، ادویه ها، شیرین کننده ها و … در این خوراکی ها استفاده می شود.

طعم دهنده مورد استفاده در خانه

همه ما به نوعی از طعم دهنده ها در آشپزخانه های خود استفاده کرده ایم. گاها این طعم دهنده ها از مواد طبیعی و میوه های موجود بوده و گاهی این طعم دهنده ها از عناصر و پودر های تولید شده می باشند. مثلا هنگام پخت کیک موزی شما از میوه موز بعنوان طعم دهنده استفاده کرده اید و یا از میوه توت فرنگی در دستور پخت کیک و دسر توت فرنگی استفاده کرده اید.

طعم دهنده در نوشیدنی ها

شاید برای شما جالب باشد که گذشتگان ما به راز طعم دهنده های خوراکی پی برده بودند و همواره در سنت ها و ائین های خود از این طعم دهنده های طبیعی استفاده می کردند. البته اجداد ما از طعم دهنده ها صرفا برای طعم بخشیدن به مواد خوراکی استفاده نمی کردند بلکه به خواص دارویی آنها نیز توجه کرده و با اصطلاح امروزی با یک تیر چند نشان میزدند. احتمالا پیش امده که با دوستان خود به کافی شاپ مراجعه کرده و یک نشیدنی با اسمی عجیب را سفارش داده اید و نهایتا طعمی آشنا برای شما تداعی گشته است.

طعم دهنده خوراکی به سبک کافی شاپ

بسیاری از ما علاقه زیادی به نوشیدن انواع دمنوش ها داریم. چرا که در کنار خواص دارویی و سلامت بخشی دمنوش ها و انواع چای ها از مزه و طعم دهنده بی نظیر آنها لذت برده ایم. امروزه بسیاری از افراد خلاق سعی در تلفیق نوشیدنی های غیر بومی با طعم های آشنای ذائقه ایرانی ها زده اند و ترکیبات طعمی فوق العاده ای را مهمان مشتریان خود می نمایند. مثلا قهوه را معمولا ما بعنوان یک نوشیدنی گرم و ارامش بخش نهایتا با شیر و یا شکر تلفیق می کنیم. اما امروزه بسیاری از افراد قهوه را با مواد و طعم های دیگر ترکیب می نمایند و مزه های هیجان انگیزی  با قهوه را ایجاد می نمایند.

انواع طعم‌دهنده‌های طبیعی و مصنوعی غذا

غالبا بسیاری از افراد اسانس و عصاره ها ر با طعم دهنده ها  در یک ردیف و جایگاه قرار می دهند و تفاوتی مابین آنها قائل نمی باشند؛ در حالی که این دو متفاوت اند. اصولا اسانس یا عصاره extract /Essenc منشا و ساختار طبیعی دارد و با استفاده از روش هایی مثل تقطیر یا عرق گیری تولید می شود مانند گلاب و بیدمشک و.. اما Flavour ها یا طعم دهنده ها بیشتر جنبه صنعتی دارند و با روش های خاص تولید می شوند.

انواع طعم دهنده های خوراکی

به طور کلی طعم دهنده ها به سه دسته تقسیم می شوند.

طعم دهنده پودری

طعم دهنده های پودری ترکیبی از مواد طبیعی و شیمیایی هستند که هر دو از یک ماده خوراکی استخراج شده و یا در آزمایشگاه ها تهیه می شوند. به عنوان مثال طعم دهنده توت فرنگی را میتوان هم در آزمایشگاه تهیه کرد و هم می توان از فشردن توت فرنگی استخراج کرد.همچنین طعم دهنده پودری در انواع  اسنک و  چیپس .غیره ترکیبی از مواد پرکننده مانند آرد ذرت، نشاسته، پودر آب پنیر و .. می باشند، همچنین از انواع سبزیجات خشک، تشدید کننده ها، ادویه ها، شیرین کننده ها و … در این خوراکی ها استفاده می شود.

طعم دهنده پودری

seo...
ما را در سایت seo دنبال می کنید

برچسب : طعم دهنده, نویسنده : amir acreeper078 بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 19:58

چه رشته هایی را در ترکیه می توان تحصیل کرد؟

دانشجویان بین المللی در کشور ترکیه رشته های تحصیلی متنوعی برای تحصیل در سبد انتخاب خود دارند. سطح کیفی دانشگاه های ترکیه بسیار بالا و مطابق با استاندارد ها و نظام آموزشی اروپا و آمریکا می باشد. هدف دولت ترکیه در رابطه با متقاضیان تحصیل در این کشور این است که فارغ التحصیلان علاوه بر اخذ مدرک مهارت کافی برای ورود به بازار کار داشته باشند. بهترین رشته هایی که می توان در ترکیه تحصیل کرد را در ادامه مطلب می اوریم:

  1. منسوجات و طراحی
  2. مدیریت کسب و کار
  3. مدیریت
  4. روابط بین الملل
  5. علوم و مهندسی کامپیوتر

گرایش های مختلف علوم پزشکی در سال های اخیر برای دانشجویان ایرانی بسیار محبوب بوده است. از گرایش های علوم پزشکی پر طرفدار در ترکیه می توان به پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی اشاره کرد.

دریافت بورسیه تحصیلی ترکیه

اخذ بورسیه تحصیلی دانشگاه های مختلف ترکیه از راه های دیگر برای تحصیل در کشور ترکیه است که می تواند هزینه های شما را بسیار پایین بیاورد. بورسیه تحصیلی تمامی دانشگاه های دولتی و اغلب دانشگاه های خصوصی توسط سازمان Turkiyeburslari انجام می شود. هر سال از اواخر دی ماه تا اول اسفند ماه برای دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه های ترکیه از وبسایت این سازمان اقدام کرده و درخواست بدهید. برای اطلاع از شرایط کلی بورسیه در دانشگاههای ترکیه در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
برای دریافت بورسیه تحصیلی بر خلاف شرایط تحصیل عادی محدودیت سنی وجود دارد: برای دوره لیسانس و پزشکی کمتر از ۲۰ سال، برای دوره ارشد کمتر از ۳۰ سال و برای دوره دکترا کمتر از ۳۵ سال می باشد.
معدل مورد قبول: برای دوره لیسانس حداقل ۱۴، برای دوره ارشد و دکترا حداقل ۱۵ و برای رشته های پزشکی حداقل ۱۸ است.
تهیه مدارکی از قبیل سوابق تحصیلی قبلی، ریزنمرات، رزومه تحصیلی، مقالات، فعالیت های پژوهشی، مدرک زبان (تافل یا آیلتس)، انگیزه نامه، توصیه نامه، پاسپورت، پروپزال و … از ضروریات دریافت بورسیه تحصیلی در ترکیه است.
بورسیه تحصیلی برخی از دانشگاه های خصوصی مانند کوچ، سابانجی، بیلکنت و … یا به صورت کمک هزینه های تحصیلی و تخفیف های آموزشی به صورت (۲۵ درصد، ۵۰ درصد و ۷۵ درصد)، خوابگاه رایگان، بیمه سلامت رایگان و یا کلا تحصیل رایگان می باشد.
برای اطلاع کامل از بورسیه های تحصیلی ترکیه می توانید با موسسه یوس آتاکان تماس گرفته و از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

شرایط تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم

برای بسیاری از افراد که در داخل ایران دوره دبیرستان خود را به پایان رسانیده اند و دیپلم خود را در رشته های ریاضی یا تجربی یا علوم انسانی و حتی رشته های فنی و حرفهای و کاردانش دریافت کرده اند فارغ از معدل سوال پیش می اید که آیا می توانند در رشته متفاوت با رشته دیپلم خود ادامه تحصیل بدهند یا نه!؟ پاسخی که به این عزیزان می توان داد بله است. شما فارغ از اینکه مدرک دیپلمتان در چه رشته ای بوده می توانید برای ادامه تحصیل در رشته دانشگاهی مورد علاقه تان ادامه تحصیل بدهید.

شرایط معدل دیپلم برای تحصیل  در ترکیه 

برای دانشگاه های ترکیه اغلب معدل و شرایط سنی اهمیت خاصی ندارد البته این موضوع شامل دانشگاه های خصوصی ترکیه می باشد. ولی در حالت کلی معدل بالای 14 مورد قبول دانشگاه های ترکی دولتی و خصوصی می باشد. برای آگاهی از نام دانشگاه های ترکیه که معدل دیپلم برای آنها اهمیت ندارد با ما در مقاله تحصیل در ترکیه همراه باشید

 

seo...
ما را در سایت seo دنبال می کنید

برچسب : تحصیل در ترکیه, نویسنده : amir acreeper078 بازدید : 250 تاريخ : شنبه 30 بهمن 1400 ساعت: 21:25

تحصیل رشته پزشکی در ترکیه به نسبت کشور های مانند فرانسه ، آلمان، آمریکا یا کانادا برای کسانی که قصد ادامه تحصیل در ایران را ندارند و میخواهند در کشورهای خارجی ادامه تحصیل بدهند، بهترین و راحت ترین گزینه برای انتخاب است. در ادامه شرایط، هزینه ها و جزئیات بیشتری از تحصیل پزشکی در ترکیه را به شما ارائه میدهیم.

تحصیلات پزشکی در ترکیه

تحصیل پزشکی در ترکیه مزیت‌های فراوانی دارد که بسیاری از دغدغه‌های افراد را از بین می‌برد. از آنجایی که کشور ترکیه از نظر پزشکی در سطح جهان معروف است و همینطور پزشکان بسیاری در این کشور حضور دارند. این نتیجه حاکی از تدریس رشته پزشکی در سطح بالا در این کشور است.
همچنین از نظر بودجه تحقیقات پزشکی و فن‌آوری‌های پیشرفته پزشکی نیز کشور ترکیه در رتبه دوم جهان قرار گرفته است و در حوزه پزشکی پیشرفت‌های بسیاری داشته‌اند که متقاضیان بین المللی بسیاری را برای تحصیل پزشکی به ترکیه کشانده شده است. تحصیل پزشکی در ترکیه یک گزینه بسیار مقرون به صرفه برای دانشجویان بین المللی است چرا که میزان شهریه سالیانه رشته پزشکی در ترکیه بسیار کمتر از دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی است. همچنین برای تحصیل در رشته پزشکی در ترکیه الزاما نیاز به دانش زبان ترکی نیست و این رشته به زبان انگلیسی نیز ارائه می‌شود. البته آشنایی به زبان کشوری که قرار است در آنجا با مردم کشورش در ارتباط باشی مسلما نیاز است.

پزشکی در ترکیه

چرا تحصیل پزشکی در ترکیه را انتخاب کنیم؟

تحصیل پزشکی در ترکیه بین دانشجویان ایرانی بسیار طرفدار پیدا کرده است. دلیل آن هم این است که شرایط کشور ترکیه برای زندگی بسیار مناسب بوده و دانشگاه‌های خوبی در رشته پزشکی در سطح جهانی دارد. دانشگاه‌های ترکیه به لحاظ رتبه ‌های بالای جهانی و حمایت تمام جانبه دولت ترکیه، برای تحصیل رشته پزشکی شرایط مناسبی را برای متقاضیان خارجی فراهم نموده اند. ظرفیت کم رشته پزشکی در دانشگاه های ایران و همینطور سد دشوار کنکور برای قبولی در این رشته و درکنار اینها مورد تائید بودن برخی دانشگاه های پزشکی ترکیه توسط وزارت بهداشت ایران متقاضیان ایرانی را تحصیل پزشکی در ترکیه ترغیب نموده است. علاوه بر تحصیل پزشکی عمومی شما می‌توانید دوره‌های تخصصی و فوق تخصصی خود را هم در دانشگاه‌های برتر ترکیه بگذرانید.
در این مقاله سعی داریم رشته پزشکی در ترکیه را به‌طور کامل و تخصصی بررسی کرده و شما را در رسیدن به این هدف راهنمایی کنیم.

شرایط تحصیل رشته پزشکی در ترکیه

برای پذیرش در رشته پزشکی در ترکیه متقاضی باید دارای مدرک دیپلم باشد. یا در سال آخر دبیرستان مشغول به تحصیل باشد. از شرایط دیگر پذیرش و تحصیل پزشکی در ترکیه قبولی در آزمون YOS و یا SAT است. البته برای تحصیل به زبان انگلیسی هم نیاز است مدرک زبان تافل یا آیلتس با نمره مورد قبول دانشگاه را هم ارائه دهید. با توجه به سطح دانشگاه های ترکیه و استانداردهای آموزشی این کشور، ورود به دانشگاه های دولتی این کشور بسیار پررقابت است. یعنی شما باید آزمون بین‌المللی یوس نمره بالایی کسب کنید.
بسیاری از دانشگاه های خصوصی در ترکیه وجود دارد که نیازی به مدرک آزمون یوس ندارند و به دنبال نمرات خوب در دبیرستان هستند. در این نوع دانشگاه ها بیشتر دروس به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند. برای همین مدرک آیلتس و تافل را جزو نیازهای پذیرش در این دانشگاه ها قرار داده اند. باید این نکته را هم بگوئیم که جای نگرانی نیست، اگر این مدارک را نداشته باشید بعد از پذیرش باید 1 سال دوره آمادگی زبان در دانشگاه بگذرانید.
پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی از رشته‌های تحصیلی بسیار پرطرفدار برای تحصیل در ترکیه هستند و متقاضیان زیادی دارند. فلذا شانس قبولی بویژه در دانشگاه‌های دولتی کم است. اما در سال های اخیر دانشجویانی بوده اند که توانسته اند در این دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در ترکیه موفق شوند. شما برای قبولی می‌توانید در دوره های آمادگی آزمون یوس، SAT و یا پذیرش بدون کنکور اقدام کنید. برای بورسیه تحصیلی ترکیه هم اگر رزومه واقعاً چشمگیر و سطح بالایی داشتید، هر سال در بهمن ماه می توانید اقدام نمایید.

آزمون های ورودی رشته پزشکی

آزمون یوس از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول آزمون YOS شامل سوالاتی از مباحث ریاضی، هوش و هندسه می باشد و بخش دوم جهت ارزیابی تسلط متقاضیان به زبان ترکی است که در آن به هر داوطلب با توجه به تسلط زبان ترکی نمره A,B,C داده خواهد شد. البته پاسخ دهی به سوالات این بخش برای داوطلب الزامی نیست.
بعضی از دانشگاه های پزشکی ترکیه ملاک پذیرش دانشجو را بر آزمون دیگری تحت عنوان آزمون SAT قرار می دهند. اما آزمون YOS، آزمون جامع تری در ترکیه برای پذیرش دانشجویان خارجی است. و دانشگاه های بیشتری نتیجه این آزمون را ملاک عمل قرار می دهند.

مزایای تحصیل پزشکی در ترکیه

اگر به این مورد توجه کنید که چرا سالانه چندین هزار متقاضی ایرانی برای تحصیل پزشکی در ترکیه اقدام می کنند، در می یابید که این تصمیم بی دلیل نبوده است. دلایل زیادی برای اینکار وجود دارد که ما به برخی از آنها بسنده می کنیم. مهمترین علل آن عبارتند از:

  • به دلیل عضویت سیستم آموزشی ترکیه در سیستم آموزشی اتحادیه اروپا(فرایند بولونیا)، مدارک دانشگاه‌های این کشور از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مورد تائید کشورهای اروپایی می باشند.
  • اعتبار جهانی پزشکی در ترکیه و همکاری نزدیک علمی با دانشگاه‌های معتبر جهانی و استفاده از اساتید کشورهای آمریکایی و اروپایی سبب شده تا دانشجویان از سطح کیفی بالای آموزشی برخوردار بوده و در اجرای پروژه‌های مشترک با دانشگاه‌های تراز اول بین‌المللی نیز شرکت نمایند.
  • به دلیل همسایگی ترکیه با ایران، عدم نیاز به ویزا، هزینه های کمتر رفت و آمد و هزینه های جاری پایین تر از مزایای مهمی هستند که تحصیل پزشکی در ترکیه را معقول نشان می دهند.
  • عضویت بیشتر دانشگاه های ترکیه در معاهده آراسموس و فارابی باعث شده که ارائه مدارک دانشگاه های ترکیه به دانشگاه‌های دیگر در سرتاسر جهان مورد قبول باشد.
  • آزمون‌های لازم برای ورود به دانشگاه های ترکیه چه آزمون یوس و چه آزمون SAT آسانتر از کنکور ایران هستند.
  • تعداد زیادی از دانشگاه‌های این کشور رنکینگ بالا و رتبه‌های زیر هزار در سطح جهانی دارند، مانند دانشگاه‌های کوچ، استانبول، آنکارا، قاضی و … که بهترین انتخاب ها برای تحصیل پزشکی در ترکیه هستند.
  • دانشجویان بین‌المللی خیلی راحت می‌توانند از امکانات خوابگاه‌های دانشجویی با هزینه‌های کم بهره مند شوند.
  • شما پس از پایان تحصیل، با مدرک پزشکی ترکیه که دریافت کرده‌اید می‌توانید در تمامی کشورهای دنیا به طبابت مشغول شوید.

حس فوق العاده ای را که تحصیل در دانشگاه های ترکیه می تواند داشته باشد، باید خودتان تجربه کنید و ببینید تحصیل در این کشور با امکانات زیادی که در اختیار دانشجویان قرار دارد چه حس خوبی است.

 
seo...
ما را در سایت seo دنبال می کنید

برچسب : پزشکی و دندان پزشکی در ترکیه, نویسنده : amir acreeper078 بازدید : 198 تاريخ : چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت: 20:23

کنکور ترکیه آزمون های مختلفی دارد داوطلبان ورود به دانشگاه های ترکیه باید از این آزمون ها قبول شوند. آزمون های ورودی دانشگاه های ترکیه بسته به رشته و دانشگاه متفاوت می باشد ولی جامع ترین آزمون کنکور ترکیه آزمون یوس است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط کنکور ترکیه و زمان برگزاری کنکور ترکیه و رشته های این کنکور با موسسه مشاوران آتاکان در ارتباط باشید.

آزمون های ورودی به دانشگاه در ترکیه

در کنکور ترکیه آزمون های مختفلی برای ورود به دانشگاه وجود دارد، این آزمون ها شامل: آزمون یوس(yos)، آزمون ست(SAT) ، آزمون(TUS) ، آزمون GMAT، آزمون ALES آزمون GRE . در این قسمت این آزمون ها شرح داده شده اند:

کنکور ترکیه

آزمون یوس

آزمون یوس نوعی از کنکور ترکیه است که آزمون ورودی دانشگاه های دولتی ترکیه و بعضی از دانشگاه های خصوصی ترکیه برای داوطلبان خارجی است . داوطلبانی که می خواهند در مقطع کارشناسی مهندسی و یا سایر رشته ها و یا رشته‌های پزشکی، دنداپزشکی و داروسازی در دانشگاه‌های دولتی ترکیه تحصیل کنند، با کسب نمره قبولی در آزمون یوس برای پذیرش در این دانشگاه ها اقدام می کنند .
اکثر دانشگاه‌های دولتی معتبر ترکیه به صورت اختصاصی آطمون یوس را طراحی و برگزار می کنند. معمولا در دانشگاه‌های دولتی ترکیه این آزمون هر سال، یکبار برگزار می شود. پذیرش در مقاطع ارشد و دکتری روند متفاوتی داشته و ارتباطی به ازمون یوس ندارد.

آزمون یوس شامل چه سوالاتی است؟

آزمون یوس(yos) از دو بخش اصلی تشکیل ‌شده است یکی سوالات زبان ترکی و دومین بخش که خودش سه قسمت سوالات هوش، ریاضیات و هندسه را شامل می شود. سؤالات آزمون یوس به صورت تستی است. نمره آزمون یوس از 100 محاسبه شده و سوالات به صورت 5 گزینه ایست، دارای نمره منفی نیز می باشد و به ازای هر 4 پاسخ غلط یک نمره منفی در نظر گرفته می شود. می توان گفت این آزمون مهمترین کنکور ترکیه و آزمون ورودی به دانشگاههای ترکیه است.

آیا تسلط به زبان ترکی برای آزمون یوس ضروری است؟

دقت داشته باشید که تسلط به زبان ترکی برای شرکت در آزمون یوس الزامی نیست. برای اینکه شما می توانید به زبان انگلیسی هم در ترکیه تحصیل کنید. به این طریق که داوطلبان می توانند با شرکت در آزمون آیلتس، و کسب نمره قبولی در این آزمون از دانشگاه های انگلیسی زبان ترکیه پذیرش بگیرند، ولی برای تحصیل دردانشگاه های دولتی باید با زبان ترکی آشنایی خوبی داشته باشند.

شرایط شرکت در آزمون یوس :

آزمون یوس مخصوص داوطلبان خارجی است که مقطع دبیرستان خود را گذرانده اند و یا در حال تحصیل در مقطع چهارم دبیرستان هستند. در واقع کنکور ترکیه برای خارجی های متقاضی تحصیل در ترکیه همان آزمون یوس است. متقاضیان ایرانی برای شرکت در آزمون یوس باید دارای مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی و یا دانش آموز سال دوازدهم باشند.

زبان آزمون یوس:

به طور کلی سوالات آزمون یوس به زبان ترکی استانبولی است ولی به انتخاب داوطلب به زبان انگلیسی یا زبان های دیگر مثل فارسی، عربی و روسی نیز طرح می شود. مثلا بعضی دانشگاه ها مانند دانشگاه آتاتورک برای داوطلبان امکان انتخاب دفترچه زبان فارسی را نیز تدارک دیده اند.
البته دانسن این مورد که پاسخ دهی به سوالات آزمون یوس به دلیل ماهیت ریاضی که دارند نیاز چندانی به دانستن زبان آزمون ندارد. و متقاضی با دانستن دایره محدودی از لغات و جملات ساده براحتی می تواند به سوالات این کنکور ترکیه پاسخ دهند.

زمان ثبت نام، برگزاری و اعلام نتیجه آزمون یوس:

دانشگاه‌های ترکیه آزمون یوس را به صورت اختصاصی برگزار می کنند به همین دلیل دارای زمان ثبت نام و برگزاری در تاریخ‌های مختص به خود هستند. برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام می توانید با مؤسسه مشاوران آتاکان تماس بگیرید. اکثر دانشگاه های دولتی از اواخر فروردین تا اواخر اردیبهشت ماه آزمون یوس را برگزار می‌کنند. نتایج کنکور ترکیه حداکثر 4 هفته بعد از زمان برگزاری توسط دانشگاه اعلام می شود .
البته در دوسال اخیر شیوع بیماری کرونا بر نحوه برگزاری آزمون های یوس تاثیر گذاشته و باعث شد در سال 2020 و 2021 ازمون ها با وقفه در مرداد و شهریور برگزار شوند.

نتیجه آزمون یوس

نتیجه آزمون یوس برای مدت 2 سال اعتبار دارد و شما می توانید در سال بعد نیز از این نتیجه برای انتخاب رشته دانشگاه مورد نظر خود استفاده کنید. برخی از دانشگاه های ترکیه نتایج آزمون یوس دانشگاه های دیگر را نیز قبول می کنند.

آزمون یوس

کنکور ترکیه – آزمون ورودی SAT

SAT مخفف Scholastic Assessment Test است به معنی تست ارزیابی تحصیلی که یک آزمون استاندارد(کنکور ترکیه) برای ورود به دانشگاه و برخی از رشته های دوره کارشناسی است. داوطلبان معمولا در سال یازدهم و دوازدهم تحصیلات خود در این آزمون شرکت می کنند. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که آزمون SAT Subject نوع دیگری است که در 5 رشته ریاضیات، تاریخ آمریکا و جهان، علوم و زیست شناسی، زبان های خارجی و ادبیات انگلیسی برگزار می شود. معمولا این آزمون مورد توجه متقاضیان ایرانی نیست.
این آزمون توسط هیئت کالج برگزار می شود. برگزاری کنکور ترکیه در این آزمون حداقل 6 بار در سال است که در سایت www.collegeboard.org اطلاع رسانی می شود. از سال 2016 این آزمون تغییراتی داشته و سیستم جدید امتیازدهی 1600 است. و طبق اعلام رسمی سایت کالج بورد میانگین نمره برای پذیرش 1000 است.

کنکور ترکیه – آزمون ورودی TUS

این کنکور ترکیه برای تخصص رشته های گروه پزشکی است که دندانپزشکی، دامپزشکی، داروسازی و سایر رشته ها باید برای تخصص در این آزمون قبول شوند.طبق آیین نامه پزشکان، وقتی پزشکی در آزمون TUS قبول شده و از این دوره فارغ التحصیل می شود، در واقع تحصص خود را گرفته و پزشک متخصص نامیده می شوند.

شرایط آزمون TUS

زمان برگزاری کنکور ترکیه برای این آزمون در بهار و پاییز یعنی ماه های آوریل و سپتامبر در شهر آنکارا است. تعداد شرکت کنندگان در این آزمون تقریباً 10000 تا 13000 نفر است و تقریبا نیمی از شرکت کنندگان مجاز به انتخاب رشته می شوند. این آزمون شامل 11 درس اصلی است و کل سوالات به تعداد 200 و مدت آزمون 210 دقیقه است.

لیست دروس امتحان TUS

لیست دروس امتحانی در کنکور ترکیه TUS به صورت زیر است:

  1. آناتومی (10 سوال)
  2.  فیزیولوژی ، بافت شناسی ، جنین شناسی (10 سوال)
  3. بیوشیمی (20 سوال)
  4. میکروب شناسی (20 سوال)
  5. آسیب شناسی (20 سوال)
  6. داروسازی (20 سوال)
  7. بیماری های داخلی (20 سوال)
  8. کودکان (30 سوال)
  9. جابجایی عمومی (20 سوال)
  10. زنان و زایمان (14 سوال)
  11. کارآموزی (15 سوال)

5 مورد آخر مربوط به پزشکی بالینی و شش دوره اول به عنوان پایه پزشکی هستند. آزمون TUS از سخت ترین آزمون های ترکیه است که یکی از دلایل دشواری آن تقاضای بسیار زیاد برای تحصیل پزشکی در کشور ترکیه می باشد.

کنکور ترکیه – آزمون ورودی GRE

GREمخفف Graduate Record Examination است به معنی آزمون سوابق تحصیلی که دارای دو نوع عمومی و موضوعی است که نوع موضوعی فقط برای رشته های خاص انجام می شود. آزمون GRE عمومی، آزمون توانایی متقاضیان برای تحصیل در آموزش عالی است و سه موضوع را شامل می شود: مهارت های محاسباتی ریاضی، درک مطلب و مقاله نویسی.
این کنکور ترکیه برای خیلی از داوطلبان سخت بنظر می رسد. چراکه در بخش درک مقاله تحلیلی، موضوعاتی وجود دارد که بسیاری از داوطلبان آزمون قبلاً با آنها آشنا نبوده اند. قسمت ریاضی دارای 40 سوال است و سوالات ریاضی در سطح دبیرستان هستند، اما این بخش نیز به دلیل زبان انگلیسی بودن سوالات و نیاز به حل سوالات در مدت زمان کوتاه، کمی دشوار است.

seo...
ما را در سایت seo دنبال می کنید

برچسب : کنکور ترکیه, نویسنده : amir acreeper078 بازدید : 182 تاريخ : چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت: 20:10

شرایط تحصیلی در ترکیه

شرایط تحصیل در ترکیه چگونه است؟ آیا می توان تحصیل در ترکیه با آسانترین راه را انتخاب کرد؟در کدام دانشگاه های ترکیه می توان تحصیل کرد؟ هزینه های تحصیل در ترکیه چقدر است؟ آیا می توان در ترکیه به صورت رایگان تحصیل کرد؟ و بسیاری سوال های دیگر که برای علاقه مندان تحصیل در ترکیه پیش می آید، کارشناسان ما در موسسه آتاکان آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره رایگان در زمینه تحصیل در کشور ترکیه می باشند.

مزایای تحصیل در ترکیه

مدارک تمام دانشگاه های ترکیه اعم از دانشگاه دولتی و خصوصی بر طبق توافق نامه ی بولونیا، مدرک بین المللی محسوب می شوند و مطابق با برنامه های اروپا، مدرک ها را استانداردسازی می شوند. در کنار اینها بسیاری از دانشگاه های ترکیه به تبادل دانشجو با بهترین دانشگاه های اروپایی می پردازند. در جدیدترین سیستم رتبه دهی دانشگاهی جهان QS، تحصیل در ترکیه در جایگاه ۴۳ام قرار گرفته است.

چرا زندگی و تحصیل در ترکیه اینقدر طرفدار دارد؟

  • برای تحصیل در کشور ترکیه تهیه ویزای تحصیلی به سهولت انجام می شود و مشکلاتی از این قبیل نخواهید داشت.
  • کشور ترکیه چندین فرهنگ را در خود جای داده است تحصیل در این کشور یعنی شما احساس غربت نمی کنید.
  • در رتبه بندی های جهانی ترکیه از لحاظ کیفیت زندگی و کیفیت آموزش عالی در بین ۴۵ کشور برتر دنیا قرار گرفته است.
  • سیستم آموزشی ترکیه با سیستم آموزشی کشور های اروپایی و آمریکایی کاملا مطابقت دارد.
  • بورسیه فول فاند و درصدی هم توسط دولت و هم توسط دانشگاه های خصوصی هر سال به هزاران دانشجو اختصاص می یابد.
  • هر یک از دانشگاه های ترکیه حداقل عضو یکی از معاهده های بین المللی آراسموس پلاس، بولونیا، فارابی و… هستند. و بر اساس توافق نامه بین کشور ترکیه با کشورهای اروپایی و آمریکایی امکان تحصیل در این کشورها از سال دوم برای شما وجود دارد.
  • دولت ترکیه اهمیت زیادی به دانشجویان خارجی قائل است بطوریکه هزینه بسیار گسترده ای را برای دانشجویان خارجی خود می کند، از سال ۲۰۰۶ تعداد متقاضیان برای تحصیل در کشور ترکیه به صورت تصاعدی در حال افزایش است.
  • هزینه های زندگی و تحصیل در ترکیه 2022 نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی مناسب است.
  • پذیرش دانشجو با آزمون های بین المللی: کشور ترکیه از طریق آزمون های بین المللی مانند SAT و GRE نیز دانشجو می گیرد. این آزمون ها در خود ترکیه نیز برگزار می شود و متقاضیان می توانند با قبولی در این آزمون ها در ترکیه برای تحصیل در کشورهای اروپایی و آمریکا نیز اقدام نمایند.
  • هزینه تحصیلی در ترکیه به نسبت پایین تر از کشور های دیگر اروپایی است.
  • سطح دانشگاه های ترکیه هم سطح و حتی در برخی موارد بالاتر از اروپا می باشد این درحالیست که هزینه زندگی و تحصیل در ترکیه نسبت به اروپا، کانادا و آمریکا بسیار مقرون به صرفه تر است.

شرایط تحصیل در ترکیه 2022

شما برای تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاهی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) در ترکیه به چهار مورد ضروری برای تحصیل در ترکیه و دریافت بورسیه در سال 2022 نیازمند هستید:

انتخاب رشته و دانشگاه

شما ابتدا باید رشته و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید: می خواهید در کدام دانشگاه در چه رشته و در چه مقطعی تحصیل کنید؟ شما می توانید به زبان های مختلف انگلیسی، ترکی و حتی برخی زبان های دیگر در بهترین دانشگاه های این کشور مشغول تحصیل کنید. دانشگاه هایی که سطح آنها با معیارهای جهانی همخوانی دارد.

شهریه ها و شرایط بورسیه

داستن این موارد که ذکر می شود برای شما بسیار مهم است. شهریه های تحصیلی در رشته و دانشگاه مورد نظر شما چقدر است؟ و آیا با شرایط مالی شما همخوانی دارد و می توانید از عهده مخارج تحصیل که شامل شهریه دانشگاه، هزینه اسکان و هزینه های خوراک و پوشاک است، بربیائید یا خیر؟
و یا اگر بدنبال اخذ بورسیه تحصیلی در ترکیه هستید شرایط بورس دانشگاه مد نظر را چک کنید. اگر قصد دارید بورسیه تحصیل در ترکیه ۲۰۲۲ را بدست آورید، گزینه های زیادی می تواند برای شما باشد اما شرایط اعطای بورس در دانشگاه های مختلف متفاوت است. بهترین راه برای فهمیدن شرایط بورسیه، کسب اطلاعات از وبسایت دانشگاه مد نظر است. برای اطلاع از شرایط بورسیه تحصیلی دولت ترکیه سایت Turkey Burslary را می توانید بررسی کنید و یا با مشاوران ما در موسسه آتاکان تماس بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در ترکیه

آماده کردن مدارک مورد نیاز بعد از اینکه رشته، دانشگاه و مقطع مورد نظر خود را تعیین کردید، قدم بعدی است. در کشور ترکیه هر دانشگاه برای پذیرش دانشجویان بین المللی، شرایط متفاوتی دارد، به همین خاطر مدارک مورد نیاز برای هر رشته و دانشگاه نیز فرق می کند. اما مدارک کلی مورد نیاز را در این مقاله برایتان شرح خواهیم داد.

آزمون های مورد نیاز برای تحصیل

آزمون های پیش نیاز را باید بدانید. اکثر دانشگاه های ترکیه آزمون ورودی یوس را برگزار می کنند اما برخی از دانشگاهها آزمون های ورودی مخصوص برای مقاطع مختلف و یا نمره آزمون زبان را نیز شاید نیاز داشته باشند.

تحصیل در ترکیه

باید بدانید که یکی از اصلی ترین موارد مورد نیاز برای تحصیل متقاضی در مقطع کارشناسی شرکت در آزمون یوس می باشد. متقاضیان تحصیل در ترکیه چه در زمینه رشته های پزشکی و چه رشته های مهندسی و یا حتی تحصیل در رشته های علوم انسانی برای مثال رشته موسیقی لازم است تا در آزمون یوس شرکت نمایند.

آزمون یوس

آزمون YÖS ترکیه شامل دو بخش اصلی است که بخش اول برای سنجش استعداد تحصیلی پایه طراحی شده است و ۸۰ سوال دارد که در حیطه هوش، استعداد تحصیلی، ریاضی . هندسه می باشد. زمان پاسخگویی به سوالات ۹۰ دقیقه بوده و شما در هنگام ثبت نام می توانید زبان انگلیسی یا ترکی را برای پاسخ گویی انتخاب کنید. در بخش دوم سطح زبان ترکی استانبولی داوطلب بررسی می شود و به هر داوطلب نمره A ،B یا C داده خواهد شد. بنابراین اگر از متقاضیان تحصیل در ترکیه هستید بهتر است خود را برای آزمون یوس آماده کنید.

تحصیل در ترکیه

تحصیل در ترکیه با مدرک دیپلم

برای اینکه شما بتوانید در مقطع کارشناسی یا رشته های شاخه پزشکی در دانشگاه های ترکیه تحصیل کنید باید دیپلم خود را گرفته و دوره 12 ساله دبیرستان را تمام کرده باشید. در بین دانشگاه های کشور ترکیه خیلی از آنها با نمره آزمون YOS و برخی دیگر نیز با نمره آزمون SAT و یا هر دوی آنها دانشجو می پذیرند. در این بین برخی از دانشگاه ها هم بدون آزمون و با نمره معدل دیپلم و یا سال آخر دبیرستان نیز دانشجو پذیرش می کنند. در سال تحصیلی 2022- 2021 بسیاری از دانشگاه های ترکیه مثل دانشگاه حاجت تپه، قاضی، آک دنیز و … فقط با شرط معدل اقدام به پذیرش دانشجو نمودند.
توجه داشته باشید که اکثر دانشگاه های سطح بالای ترکیه برای ثبت نام بدون آزمون دانشجویان حداقل معدل دیپلم قرار داده اند. این حداقل نمره ممکن است فقط برای رشته های تاپی مثل پزشکی،دندانپزشکی و داروسازی که پر طرفدار هستند و یا برای کل رشته های تحصیلی تعیین شده باشد.

چه مدارکی برای پذیرش با مدرک دیپلم در ترکیه لازم است؟

طبیعی است که برای ثبت نام  تحصیل در ترکیه در هر دانشگاهی چه در داخل ایران و چه در خارج از کشور یک سری مدارک را باید از قبل آماده کرده باشید. معمولا این مدارک از سوی دانشگاه اعلام می شود تا شما از قبل نسبت به تهیه انها اقدام کنید.

  1. مدرک دیپلم که باید به زبان ترکی ترجمه کرده و در دفاتر اسناد رسمی یا در سفارت ترکیه به تایید رسیده باشد.
  2. ریز نمرات دیپلم یا دوره پیش دانشگاهی بسته به خواسته دانشگاه، بهمراه ترجمه به زبان ترکی آماده کنید.
  3. فیش پرداخت هزینه ثبت نام
  4. اسکن از پاسپورت
  5. اسکن عکس ۳*۴ با کیفیت
  6. نمره ی قبولی در آزمون زبان برای رشته و دانشگاه هایی که نیاز دارند.
seo...
ما را در سایت seo دنبال می کنید

برچسب : تحصیلات در ترکیه, نویسنده : amir acreeper078 بازدید : 328 تاريخ : چهارشنبه 27 بهمن 1400 ساعت: 20:05

بسیاری از افراد سودای تحصیل در خارج از کشور را دارند و برای بسیاری از افراد تحصیل در خرج از کشور صرفا یک آرزوی دست نیافتنی محسوب می شود. چرا که عامل متعددی از جمله هزینه های سنگین اقامت و تحصیل در دانشگاه های خارج از ایران مانع بزرگی برای رسیدن به این آرزوست. بنابراین افراد بهتر است با شناخت کامل از معایب و مزایای تحصیلات در خارج از کشور اقدام نمایند.

هزینه تحصیل در خارج از کشور

هزینه زندگی  و تحصیل در خارج از کشور بسیار زیاد بنظر می آید برای همین افرادی که تمایل به ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند عمدتا سه راه را پیش روی خود می بینند.

  • از طریق پذیرش بورسیه  و وارد دانشگاه مورد نظر خود شوند.
  • دریافت ویزای تحصیلی برای اجازه ورود به کشور مورد نظر و ادامه تحصیل در آن کشور با صرف زمان کم.
  • اقدام به مهاجرت با هزینه های سنگین مهاجرتی که در بسیاری از موارد فرد زمان بسیار زیادی را باید صرف گذراندن پروسه مهاجرت خود نماید.

ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی نوعی از ویزا می باشد که صرفا برای افرادی که تمایل به دریافت اجازه ادامه تحصیل در کشور ثالث دارند اخذ می شود. قوانین و مقررات کشورها و دانشگاه ها برای صدور مجوز ویزای تحصیل ممکن است متفاوت باشد. لذا برسی و تحقیق قبل از درخواست ویزای تحصیلی اهمیت فراوانی دارد. در این مقاله به بررسی هزینه های اخذ و دریافت ویزای تحصیلی برای علاقه مندان به ادامه تحصیل در خارج از کشور خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

ویزای تحصیلی

درباره ویزای تحصیلی

ویزا یک سند رسمی می باشد برای دریافت مجوز مسافرت به کشوری غیر از کشور مقیم. چنانچه فردی موفق به دریافت ویزا از کشور مورد نظر خود شود، مجوز و ویزا بصورت یک مهر یا برچسب (لیبل) در پاسپورت وی درج خواهد شد و به شخص اجازه داده می شود تا بصورت قانونی از کشور خارج شود. ویزا انواع مختلفی دارد که یکی از آنها ویزای تحصیلی می باشد که البته نسبت به هر کشوری شرایط دریافت آن متفاوت می باشد.

انواع ویزای تحصیلی:

ویزای تحصیلی بطور کلی  به دو بخش تقسیم می شود.

نکته ای که حائز اهمیت می باشد آن است که افراد متقاضی برای دریافت این نوع ویزا تا لحظه ای که در یکی از دوره های تحصیلی تقاضا داده شده در کشور مقصد پذیرفته نشود اجازه اقدام به اخذ و دریافت ویزای تحصیلی نمی تواند بکند. به بیان ساده تر اجازه درخواست ویزای تحصیلی را نخواهد داشت. لذا اولین قدم درخواست پذیرش در دانشگاه یا دوره مورد نظر، در کشور ثالث می باشد.

عوامل پذیرش درخواست ویزای تحصیلی

عوامل متعددی جهت  پذیرش درخواست ویزای دانشجویی وجود دارد که با توجه به آنها می توان تصمیمات بهتری  جهت دریافت مجوز  برای تحصیل در خارج از کشور را گرفت.

به عنوان مثال ملیت افراد متقاضی، کشور مورد نظر و دانشگاه درخواست شده توسط متقاضی، مقطع تحصیلی متقاضی و موارد دیگر بستگی دارد.

تحصیلی در یک دانشگاه کشور خارجی نیازمند برنامه ریزی های دقیق توسط متقاضی می باشد. بگونه ای که فرد متقاضی می بایست با توجه به شرایط دانشگاه مقصد و مهلت پذیرش آن دانشگاه  اقدام به درخواست صدور ویزای تحصیلی نماید. برخی از این دانشگاه ها قبل از صدور مجوز اقدام به برگزاری امتحان ورودی می کنند که غالبا به زبان انگلیسی می باشد.

طبقه بندی صدور ویزای تحصیلی توسط دانشگاه های کشور مقصد

همانگونه که در مطالب قبل عنوان کردیم ویزای تحصیلی به دو نوع ویزای دانش آموزی و ویزای دانشجویی تقسیم می شود.

ویزای تحصیلی با توجه به زمان دوره مورد تقاضای متقاضی به دو صورت صادر می شود. ویزای تحصیلی کوتاه مدت و یا ویزای تحصیلی بلند مدت.

ویزاهای کوتاه مدت

اغلب ویزاهای  نوع کوتاه مدت برای دانشجویانی صادر می شود که تمایل دارند در دوره های کوتاه مدتی همانند دوره زبان بصورت کوتاه مدت و یا دوره اخذ گواهی نامه دیپلم شرکت نمایند. کل زمان دوره های کوتاه مدت  بر ای تحصیل در خارج از کشور غالبا بصورت سه ماهه (نود روزه) می باشد.

ویزاهای بلند مدت

ویزاهای بلند مدت برای دانشجویانی صادر می شود که تمایل دارند دوره های مدرک دانشگاهی را طی نمایند و مسلما زمان مورد نیاز بیش از 90 روز خواهد بود. این دوره ها شامل برنامه های گواهی شش ماهه و نیز دوره های کارآموزی می باشد.

طبقه‌بندی ویزای دانشجویی بر اساس نوع برنامه دانشجو

صرف‌نظر از مدت دوره، برخی کشورها ویزای دانشجویی را بر اساس نوع دانشجو طبقه‌بندی می‌کنند. این نوع می‌تواند سطح مدرک مورد استفاده برای (کارشناسی، کارشناسی‌ارشد یا دکترا)، تبادل دانشجو یا دانشجوی متقاضی یک دوره حرفه‌ای یا دیپلم باشد.

seo...
ما را در سایت seo دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : amir acreeper078 بازدید : 251 تاريخ : دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت: 22:04

اسانس چیست؟ چگونه تهیه می شود؟

همان روغن هایی است که در مجاورت هوا فرار هستند یکی از مهمترین مواد هستند که از گیاهان دارویی بدست می ایند. این روغن ها در واقع از قسمت های مختلف گیاهان بدست می آیند. از آن جایی که فرار هستند بنابراین در مجاورت دمای زیاد سرعت تبخیرشان بالاتر میرود. برخی از روغن ها دارای عطر و بوی خاصی هستند که بستگی به نوع ان گیاه می توانند متفاوت باشند برخی بسیار خوشبو هستند که در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی از انها بعنوان اسانس های عطری استفاده می کنند و برخی شاید دارای بوی خوشایندی نباشند اما در هر حال فارغ از نوع عطر و بوی این روغن ها خواص درمانی بسیاری را می توان از انها انتظار داشت.

اسانس

ایا اسانس ها بر اثر مرور زمان فاسد می شوند؟

اسانس ها غالبا دارای رنگ نیستند اما بعد از گذشت زمان و البته محل نکهداریشان رنگ تیره تری به خود می گیرند.لذا برای جلوگیری ازین تغییرات باید اسانسها را در جای خنک و خشک و در ظروف مات و سربسته و دور از نور نگهداری کرد.

تفاوت اسانس با روغن ثابت:

تفاوت اسانس با روغن به شرح فوق می باشد. اسانسها از نظر بعضی خصوصیات شیمیایی و فیزیکی با روغن های ثابت اختلاف دارند که مهمترین این اختلافات عبارتند از :

  1. این معجزه الهی قابلیت تقطیر دارند و به همین دلیل به راحتی می توان آنها را از طریق روش های تقطیر استخراج نمود.
  2. ساختمان شیمیایی اسانسها بر خلاف روغن های ثابت از استرهای گلیسیرین و اسیدهای چرب ساخته نشده است.
  3. اسانسها بر خلاف روغن های ثابت ،فاسد و ترش نمی شوند بلکه در مجاورت هوا و نور اکسیده و رزینی شکل خواهند شد. و از نظر کیفیت پایین تر می آیند اما فاسد نمی شوند.

چند نوع اسانس بصورت معمول وجود دارد:

  • اسانس نوع میوه.
  • اسانس نوع معطر.
  • اسانس نوع شیمیایی.

کاربرد اسانسها

همانطور که از نام آن مشخص است این نوع اسانس از میوه ها گرفته می شود و کاربرد خوراکی و طعم دهندگی به گونه ای دارد مانند اسانسی که از گیاهان خاص مثل نعنا، ریحان ویا میوه ها می توان با کمک تقطیر بدست آورد.انواع آب میوه با طعم های مختلف از جمله آن هاست. به طور کلی از انواع گیاهان، میوه ها و خشکبار در تهیه آن استفاده می شود. از دیگر موارد مصرف نوع خوراکی مایع می توان به استفاده ی آن ها در انواع نوشیدنی، بستنی، شکلات، روغن، انواع نان و پیراشکی، انواع ژله و پاستیل و دیگر محصولات طعم دار اشاره کرد. لذا با خرید انواع خوراکی مایع آن می توانید از کاربردهای متنوع آن بهره مند شوید.

اسانس پرتقال، افزایش سیستم دفاعی بدن در روزهای کرونا

این روز ها همه ما به نوعی با کرونا دست به گریبان شده ایم وبعد از بهبودی احساس کسالت را همچنان با خود داریم شاید هم ترجیح میدهیم سیستم دفاع بدن مان رادر مقابل انواع مختلف کرناکه هر روز اخبار شیوع ش را از هر گوشه جهان می شنویم بالاتر ببریم.اسانس ها خاصیت درمانی دارند که در این مقاله بطور اختصاصی به اسانس پرتقال خواهیم پرداخت

فواید استفاده از اسانس پرتقال سوینچ کدامند؟

لیستی از فواید اسانس پرتقال را برایتان  ذکر می کنیم:

  1. اسانس پرتقال سوینچ از سیستم ایمنی بدن پشتیبانی می کند.
  2. احساس شادی و نشاط را افزایش می دهد.
  3. باعث ترمیم پوست و همچنین شفافیت پوست می شود.
  4. دارای خاصیت سم زدایی و پاکسازی است.
  5. در صورت احساس گرفتگی عضلات موجب تسکین عضلات کشیده می شود(اغلب ورزشکاران از آنبهره می برند).
  6. سیستم گوارشی تان را آرام می کند و همچنین به هضم غذا کمک می کند.
  7. اگر همواره بنابه دلایل روحی احساس ترس و ناامیدی می کنید به شما حس شجاعت و توانایی می دهد.
  8. در آشپزخانه به کمک شمادر زدودن چربی ها می آید.
seo...
ما را در سایت seo دنبال می کنید

برچسب : اسانس, نویسنده : amir acreeper078 بازدید : 219 تاريخ : پنجشنبه 14 بهمن 1400 ساعت: 21:39

تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد

تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد خدمات تاسیساتی با گسترش روز افزون شهرها و تعدد تاسیسات ساختمان همچنین تنوع آنها امر تخصصی میباشد که خود به چند بخش تقسیم میشود.
تاسیسات مکانیکی و الکتریکی شاخه های اصلی تاسیسات ساختمانی هستند. البته تاسیسات مکانیکی که تخصص ماست به چندین زیر شاخه قسمت بندی شده و کمتر کسی را میتوان
یافت که به تمام موارد آن اشراف کامل داشته باشد.

تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد

تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد

تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد

لوله کشی ساختمان به چند بخش عمده تقسیم بندی میشود که در اینجا به چند قسمت مهم که در بیشتر ساختمانها وجود دارند تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد میپردازیم.

آبرسانی و لوله کشی آب سرد و گرم :

لوله کشی آب به منظور انتقال آب سرد یا گرم یا هر دو به مصرف کننده نهایی که شامل شیرالات سرویس بهداشتی و آشپزخانه, پکیج , آبگرمکن و سایر بخشهای جهت مصرف شرب و شستشو
تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد و استحمام یا بقیه امور استفاده میشود صورت میگیرد. توزیع مناسب از لحاظ فشار و میزان آب توزیع شده به مقصد هدف نهایی این لوله کشی است که باید
به بهترین شکل انجام پذیرد. لوله کشی آب تحت فشار آب شهر و یا پمپ ساختمان انجام شده و باید تحمل فشار مذکور را داشته باشد.

لوله کشی فاضلاب :

پس از مصرف آب توسط مصرف کننده به سیستمی احتیاج است تا آبهای مصرف شده در شستشو و استحمام و توالت و آبهای سطحی حاصل از بارندگیها را با خارج از ساختمان و یا چاه هدایت
تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد کرده تا به ساختمان آسیب لوله کشی آتش نشانی نرسد.

لوله کشی شبانه روزی غرب تهران

به این لوله کشی انتقال آب و فاضلاب کثیف لوله کشی فاضلاب اطلاق میگردد. لوله کشی فاضلاب معمولا تحت فشار انجام نمیشود مگر در برجها و ساختمانها بزرگ که قسمتی از لوله کشی
فاضلاب آنها به خاطر استفاده از پمپ جهت انتقال به فاضلاب شهری تحت فشار صورت لوله کشی آتش نشانی میگیرد.

لوله کشی شوفاژ :

لوله کشی شوفاژ برای رساندن آب گرم تولید شده توسط سیستم گرمایشی ساختمان به مبدل های گرمایشی مانند رادیاتور و فن کویل و غیره و برگرداندن همین آب پس از تبادل گرمایی
تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد اجرا لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آتش نشانی میشود.

تاسیساتی غرب تهران

لوله کشی شوفاژ در یک سیستم بسته اجرا میشود. یعنی آب موجود در آن از تقریبا میزانی ثابت است. انبساط حجمی آب در اثر حرارت و فشار باعث میشود که میزان آب کمی تغییر داشته باشد.
در لوله کشی شوفاژ با سیستم موتورخان مرکزی , لوله کشی شوفاژ از کلکتور رفت شوفاژ انشعاب گرفته و شروع میشود و با طی کردن مسیر و تعبیه کردن شیرفلکه سر راه آن بین رادیاتورهای هر تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد واحد توزیع شده و توسط لوله کشی برگشت شوفاژ دوباره به موتورخانه مبل شویی باز لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب میگردد.

خدمات تاسیساتی غرب تهران

لوله کشی فن کویل نیز دقیقا مانند لوله کشی های شوفاژ میباشد. فقط در لوله کشی فن کویل به جای رادیاتور از تعدادی کویل که پشت آنها یک فن جهت دمیدن و تسریع تبادل گرمایی وجود
تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد دارد , استفاده میشود. در لوله کشی اسپلیت نیز از لوله های مسی برای رساندن گاز خنک به پنل داخلی و بازگرداندن گاز کولربه کمپرسور انجام لوله کشی
آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب میشود.

لوله کشی گاز غرب تهران

لوله کشی گاز ساختمان پس از کنتور باید توسط نظام مهندسی مورد تایید قرار بگیرد. در لوله کشی گاز توکار بایستی از لوله اتصالات مانیسمان بدون درز یا لوله های API استفاده شود. پس از

اتصالات لوله گاز

اتصالات لوله گاز

اتمام لوله کشی نیز لوله و اتصالات کاملا عایق کاری شوند. برای عایق کاری از ضد زنگ , رنگ , نوار پرایمر,نوار آلتن و نوار سرجوش استفاده میشود. هر واحد باید یک شیر مستقل گاز داشته باشد.
تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد برای هر وسیله گاز نیز باید یک شیر جداگانه گاز اختصصاص داده مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب شود.

مشعل شوفاژ :

کار مشعل ایجاد شعله و آتش مناسب با استفاده از ترکیب هوا و گاز و دمیدن آن به دخل دیگ  است. دیگ شوفاژ یک مخزن چدنی یا فولادی میباشد که آب شوفاژخانه با عبور
از داخل آن داغ شده و به منبع موتورخانه و کلکتور میرود. کلکتور یک لوله با سایز بزرگ است که چندین انشعاب دارد و آب شوفاژ را بین واحدهای مختلف توزیع کرده و یک
کلکتور برگشت آنها را جمع آوری کرده و به دیگ باز مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب میگرداند.

تعمیر شوفاژ غرب تهران

منبع موتورخانه : وظیفه منبع دوجداره و منبع کویل دار تبادل گرمای اب موجود در لوله کشی شوفاژ با آب سرد ورودی آب شهر و تامین آب گرم مصرفی ساختمان میباشد. به جای این دو منبع نیز
تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد میتوان از مبدل حرارتی استفاده کرد که البته کارایی این دو را ندارد. پمپ های شوفاژ و آب گرم نیز برای تسریع در گردش آب در ساختمان مبل شویی لوله
کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب میباشند.

نصب رادیاتور غرب تهران

رادیاتور وسیله تبادل حرارتی هستند. رادیاتور شوفاژ گرمای موجود در آب شوفاژ را که در داخل خود جریان دارد به واسطه همرفت با هوای اتاق مبادله کرده و باعث گرم شدن محیط میشوند. تمیز
بودن و عدم استنشاق بوی کارکرد لوازم لوله کشی آب و فاظلاب  رادیاتور شوفاژ میباشد. با تمام ویژگیهای مثبتی که رادیاتور دارد یک سری معایبی هم دارد که با این وجود هنوز پر طرفدارترین
تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد تبادل کننده وسیله گرمایی در سیستم شوفاژ میباشد. رادیاتورهای فولادی در قدیم بیشتر استفاده میشدند و امروزه بیشتر از رادیاتورهای پره ای , پنلی ,
قرنیزی و حوله ای استفاده میشود.

خدمات لوله کشی گاز تهران

افرادی که خدمات لوله کشی گاز تهران را انجام می دهند معمولا لوله کشی گاز انواع ساختمان های مسکونی و تجاری همچنین لوله کشی گاز صنعتی را هم بر عهده می گیرند اما در مقابل
افرادی نیز وجود دارند که مهارت بالایی در یک شاخه از لوله کشی گاز را دارند. به عنوان مثال: ممکن است یک لوله کش گاز سیار فقط بخواهد در زمینه لوله کشی گاز منازل فعالیت کند و از
تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد قبول لوله کشی گاز صنعتی خودداری مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب کند.

لوله کشی گاز بین شهری

زمینه فعالیت های متفاوتی برای افرادی که لوله کشی گاز در تهران انجام می دهند وجود دارد که شما قبل از انتخاب یک لوله کش گاز غرب تهران، شرق، شمال، جنوب همچنین لوله کش گاز
مبل شویی تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد تهرانسر، تهرانپارس و دیگر مناطق استان تهران ابتدا باید مطمئن شوید که کار درخواستی شما لوله کشی آتش نشانی در توانایی این فرد
لوله کشی آب و فاظلاب می باشد یا خیر؟!

لوله کش گاز سیار

  1. لوله کشی گاز خانگی درتهران
  2. تعمیر انواع لوله کشی گاز خانگی، مجتمع های تجاری، اماکن دولتی، رستوران ها، باغ و تالارها
  3. تعویض لوله کشی های گاز بسیار قدیمی
  4. انجام کلیه خدمات لوله کشی گاز در تهران بر اساس قوانین ملی ساختمان و تاسیسات
  5. بررسی انواع شیرآلات گازی
  6. بررسی وضعیت کنتور گاز و تفکیک هریک از آنها در صورت لزوم
  7. بررسی علت نشت یابی لوله گاز
  8. انجام لوله کشی گاز توکار
  9. تعمیرات لوله کشی منازل
  10. تعمیرات لوله کشی گاز منازل

درخواست لوله کش گاز سیار با سایت فنی کارا

همانطور که می دانید بسیار مهم است کسی که لوله کشی گاز و یا حتی آب منزل شما را انجام می دهد از تخصص و مهارت بالایی برخوردار باشد چرا که انجام تاسیسات ساختمانی بسیار
تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد پر زحمت و پر دردسر می باشد. افراد لوله کش گاز سیار که با منتشر کردن آگهی فعالیت خود در سایت  به مشتریان اعلام حضور کرده است از توانایی های
زیر برخودار مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب هستند

ویژگی افراد لوله کش

برخورد اجتماعی بسیار مناسب و خوب
خوش قول، منظم، متعهد به انجام کار
دارای تخصص و مهارت بالا در انجام امور
ارائه فاکتور به مشتری پس از اتمام کار
لوله کشی گاز توکار

لوله کشی گاز خانگی با لوله پلاستیکی

برخوردار است و برای اینکه بدانید نظر دیگر مشتریان نسبت به این فنی کار چگونه است به شما پیشنهاد می کنیم سری به قسمت رضایت سنجی سایت بزنید تا مطمئن شوید که هر لوله
تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد کش گاز تهران از میزان رضایت مشتریان چه امتیازی گرفته است تا بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری درخواست خود را ثبت نهایی مبل شویی لوله کشی
آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب کنید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله کشی گاز تهران

از آنجائیکه استفاده از خدمات لوله کشی گاز تهران قطعا نیاز تمامی افراد می باشد و افراد مختلف چه بخواهند و چه نخواهند حتما روزی به این خدمات نیاز پیدا می کنند.اما موردی که در اینجا
تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد مطرح می شود این است که چه عواملی می تواند بر قیمت لوله کشی گاز در تهران تاثیرگذار مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب
باشد.

افراد لوله کش گاز در تهران

  1. متراژ دقیق ساختمان
  2. اندازه لوله های مصرفی برای لوله کشی گاز
  3. نوع لوله استفاده شده برای گاز کشی ساختمان
  4. لوله کشی گاز توکار
  5. لوله کشی گاز به صورت روکار
  6. خرده کاری لوله کشی گاز
  7. تعمیر لوله کشی گاز در تهران
  8. هزینه نصب انواع شیرآلات گاز ساختمانی
  9. هزینه رفت و آمد
  10. و…

تعمیر پکیج غرب تهران

پکیج های شوفاژ دستگاههایی هستند که بیشتر به طور مستقل هر واحد آپارتمان را گرم کرده و آب گرم مصرفی آنها را تامین میکنند. استقلال پکیج از مهمترین مزیتهای یک پکیج میباشد که
مالکین را به استفاده از آن ترغیب میکند. مساحت زیر بنای هر واحد مسکونی برای تهیه پکیج در هر متراژ بسیار تاثیر گذار میباشد. فن دار بودن و بدون فن بودن پکیج دیواری هم به سایز خروجی
تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد به شستشوی مبدل آن و سنسورهای آن مربوط مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب میشود.

نصب شیرالات غرب تهران

نصب شیرالات پس از اتمام عملیات ساختمانی در یک ساختمان انجام میشود. به همین علت بایستی مراقب بود تا درهنگام عملیات ساختمانی به اندازه و فاصله بین شیرهای مخلوط لطمه ای

لوله کشی گازدر تهران

لوله کشی گازدر تهران

تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد وارد نشود.خدمات لوله کشی غرب تهران شیرهای مخلوط به دو صورت روکار و توکار میباشند که به علت گرانی شیرهای توکار خیلی مورد استقبال قرار
مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب نگرفته اند.

لوله کشی گاز ساختمان قیمت

برای نصب شیر دوش و توالت به دیوار معمولا توسط لنگی بایستی کمک گرفت که توسط قالپاقهای شیر پوشانده میشوند. شیر سینک ظرفشویی و شیر روشویی نیز از طریق شیلنگ به
تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد شیر های پیسوال نصب شده در دیوار وصل میشوند. هر شیر مخلوط یک بخش گرم و یک بخش سرد دارد که در نقطه ای به هم مخلوط شده و استفاده
مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب میشوند.

تاسیسات ساختمان در غرب تهران چه تعمیرات لوله کشی گاز را انجام می دهند؟

  1. تعمیر انواع لوله کشی گاز صنعتی
  2. تعمیر انواع لوله کشی گاز خانگی
  3. تعمیر انواع لوله کشی گاز مجتمع ها و رستوران ها
  4. انجام تمام خدمات لوله کشی گاز بر اساس مقررات ملی ساختمان
  5. تعمیر انواع آبگرمکن های گازی
  6. تعمیر و بررسی و نصب انواع شیرآلات گازی
  7. بررسی و تفکیک کنتورهای گاز
  8. بررسی علت نشت یابی لوله گاز

قوانین لوله کشی گاز مغازه

تعمیرات لوله کشی گاز در سایت تاسیسات سرویس با کمک بهترین لوله کش های حرفه ای با تجربه بالای ۲۰ سال در زمینه انواع لوله کشی از جمله لوله کشی گاز در خدمت شما می باشد.
تعمیرات لوله کشی گاز یکی از مهم ترین و لوله کشی آب و فاظلاب در تاسیسات ساختمانی می باشد. بدون شک اگر قرار باشد کسی کار تعمیر لوله کشی را انجام دهد حتما باید از سوابق
تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد کاری وی اطلاع داشته باشیم. زیرا با کوچکترین اشتباه در لوله کشی گاز و تعمیر آن ممکن است خسارت های جانی و مالی بسیاری را به بار مبل شویی آورد.

قوانین لوله کشی گاز منازل

  1.  یکی از نکاتی که مردم نمی دانند این هست که اگر تعمیرات لوله کشی گاز کلی باشد حتما باید از اداره گاز شهر خود تاییدیه کتبی بگیرند.
  2.  مهم ترین نکته در لوله کشی گاز انجام تعمیرات با جوشکاری برقی می باشد.
  3.  همچنین اگر لوله کشی گاز توکار باشد حتما باید از لوله های مانیسان استفاده شود.
  4.  بعد از تعمیرات لوله کشی گاز اگر نیاز به نوار لوله گاز باشد حتما باید از آن استفاده کرد.
  5.  حتما باید دودکش های موجود در سیستم لوله کشی گاز خانگی را چک کرد تا پوسیدگی آن باعث ایجاد حادثه نشود.
  6.  دقت کنید تعمیرات لوله کشی گاز به صورت کلی فقط برای جابجایی کنتور – جابجایی علمک گاز و لوله اصلی گاز می باشد.
  7.  حتما در صورت مشاهده لوله های گاز سیاه رنگ یا آن را تعویض کنید و یا با نوار لوله گاز یا رنگ مخصوص پوشش داده شود.
  8.  از به کارگیری زیاد انواع اتصالات فیتینگ و شیلنگ های گاز طویل خودداری کنید.
  9.  مطمئن شوید که لوله کش برای تعمیرات لوله گاز مورد تایید باشد.
  10.  بهتر است شیر خودکار قطع گاز بر روی شبکه داخلی نصب شود تا خطر آتش سوزی پس از زلزله کاهش یابد.

لوله کشی گاز ساختمان توکار

یکی از مهم ترین نوع تعمیرات لوله کشی تاسیساتی مربوط به لوله کشی گاز خانگی می باشد. اما تفاوت لوله کشی خانگی با لوله کشی صنعتی نوع اجرای آن هست. به طوری که لوله کشی
گاز خانگی به خاطر نوع محیط ساختمان های مسکونی باید از لحاظ طراحی و نقشه لوله کشی زیباتر و در جایی لوله کشی آب و فاظلاب افراد داخل ساختمان نشود. تعمیرکار لوله کشی گاز باید
قبل از تعمیر کاملا به نوع لوله کشی گاز ساختمان تسلط یابد. اگر به نقشه لوله کشی گاز دسترسی داشته باشد می تواند به علت خرابی یا فشار کم گاز سریعتر پی مبل شویی ببرد.

لوله کشی گاز در تهران و البرز

سایت تاسیسات سرویس برای دسترسی سریع مردم به خدمات تعمیرات لوله کشی گاز در تمام شهرهای تهران و استان البرز و کرج نیروی کار را اعزام تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد
مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب می کند.

لوله کشی گاز صنعتی

سایت تاسیسات چه در تعمیرات لوله کشی گاز خانگی و چه در صنعتی با کارشناس مهندس مکانیک-تاسیسات و عضوی از بازرس گاز نظام مهندسی عملیات اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز
صنعتی و خانگی را انجام تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب می دهد.

لوله کش گاز

سایت تاسیسات سرویس با بهترین لوله کش های گاز در خدمت شماست تا بتواند انواع مشکلات و خرابی و عیب های لوله کشی گاز منزل شما را انجام دهد. یک لوله کش گاز همیشه باید
تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد بهترین توصیه ها را به مردم ارائه دهد. زیرا ممکن است که در سیستم لوله کشی گاز مشکلی وجود داشته باشد که افراد از آن بی خبر مبل شویی لوله
کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد باشند.

قیمت دستمزد لوله کشی گاز

قیمت دستمزد لوله کشی گاز بر اساس فشار ضعیف و قوی بودن آن متفاوت می باشد. همچنین قیمت تعمیرات لوله کشی گاز نیز به نوع کاری که مورد نیاز تعمیر باشد متفاوت باشد. برای
تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباددریافت انواع قیمت های تعمیرات لوله کشی گاز می توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید. در صورت تماس شما با واحد پشتیبانی ما کمترین قیمت را به
شما تضمین مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب می دهیم.

چه خدمات لوله کشی ساختمان را ما انجام می دهیم؟

  1. تعمیر لوله کشی ساختمان
  2. لوله کشی ساختمان
  3. لوله کشی آب
  4. لوله کشی لوله کشی آب و فاظلاب
  5. لوله کشی گاز
  6. نصب شیرآلات
  7. ما را در سایت seo دنبال می کنید

    برچسب : سئو سایت , بهینه سازی سایت , افزایش سئو سایت , طراحی سایت , https,developerspro,ir, نویسنده : amir acreeper078 بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 7 شهريور 1400 ساعت: 15:38

تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر

تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر خدمات تاسیساتی با گسترش روز افزون شهرها و تعدد تاسیسات ساختمان همچنین تنوع آنها امر تخصصی میباشد که خود به چند بخش تقسیم میشود.
تاسیسات مکانیکی و الکتریکی شاخه های اصلی تاسیسات ساختمانی هستند. البته تاسیسات مکانیکی که تخصص ماست به چندین زیر شاخه قسمت بندی شده و کمتر کسی را میتوان
یافت که به تمام موارد آن اشراف کامل داشته باشد.

تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر

تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر

تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر

لوله کشی ساختمان به چند بخش عمده تقسیم بندی میشود که در اینجا به چند قسمت مهم که در بیشتر ساختمانها وجود دارند تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر میپردازیم.

آبرسانی و لوله کشی آب سرد و گرم :

لوله کشی آب به منظور انتقال آب سرد یا گرم یا هر دو به مصرف کننده نهایی که شامل شیرالات سرویس بهداشتی و آشپزخانه, پکیج , آبگرمکن و سایر بخشهای جهت مصرف شرب و شستشو
تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر و استحمام یا بقیه امور استفاده میشود صورت میگیرد. توزیع مناسب از لحاظ فشار و میزان آب توزیع شده به مقصد هدف نهایی این لوله کشی است که باید
به بهترین شکل انجام پذیرد. لوله کشی آب تحت فشار آب شهر و یا پمپ ساختمان انجام شده و باید تحمل فشار مذکور را داشته باشد.

لوله کشی فاضلاب :

پس از مصرف آب توسط مصرف کننده به سیستمی احتیاج است تا آبهای مصرف شده در شستشو و استحمام و توالت و آبهای سطحی حاصل از بارندگیها را با خارج از ساختمان و یا چاه هدایت
تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر کرده تا به ساختمان آسیب لوله کشی آتش نشانی نرسد.

لوله کشی شبانه روزی غرب تهران

به این لوله کشی انتقال آب و فاضلاب کثیف لوله کشی فاضلاب اطلاق میگردد. لوله کشی فاضلاب معمولا تحت فشار انجام نمیشود مگر در برجها و ساختمانها بزرگ که قسمتی از لوله کشی
فاضلاب آنها به خاطر استفاده از پمپ جهت انتقال به فاضلاب شهری تحت فشار صورت لوله کشی آتش نشانی میگیرد.

لوله کشی شوفاژ :

لوله کشی شوفاژ برای رساندن آب گرم تولید شده توسط سیستم گرمایشی ساختمان به مبدل های گرمایشی مانند رادیاتور و فن کویل و غیره و برگرداندن همین آب پس از تبادل گرمایی
تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر اجرا لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آتش نشانی میشود.

تاسیساتی غرب تهران

لوله کشی شوفاژ در یک سیستم بسته اجرا میشود. یعنی آب موجود در آن از تقریبا میزانی ثابت است. انبساط حجمی آب در اثر حرارت و فشار باعث میشود که میزان آب کمی تغییر داشته باشد.
در لوله کشی شوفاژ با سیستم موتورخان مرکزی , لوله کشی شوفاژ از کلکتور رفت شوفاژ انشعاب گرفته و شروع میشود و با طی کردن مسیر و تعبیه کردن شیرفلکه سر راه آن بین رادیاتورهای هر تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر واحد توزیع شده و توسط لوله کشی برگشت شوفاژ دوباره به موتورخانه مبل شویی باز لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب میگردد.

خدمات تاسیساتی غرب تهران

لوله کشی فن کویل نیز دقیقا مانند لوله کشی های شوفاژ میباشد. فقط در لوله کشی فن کویل به جای رادیاتور از تعدادی کویل که پشت آنها یک فن جهت دمیدن و تسریع تبادل گرمایی وجود
تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر دارد , استفاده میشود. در لوله کشی اسپلیت نیز از لوله های مسی برای رساندن گاز خنک به پنل داخلی و بازگرداندن گاز کولربه کمپرسور انجام لوله کشی
آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب میشود.

لوله کشی گاز غرب تهران

لوله کشی گاز ساختمان پس از کنتور باید توسط نظام مهندسی مورد تایید قرار بگیرد. در لوله کشی گاز توکار بایستی از لوله اتصالات مانیسمان بدون درز یا لوله های API استفاده شود. پس از

لوله کشی گاز

لوله کشی گاز

اتمام لوله کشی نیز لوله و اتصالات کاملا عایق کاری شوند. برای عایق کاری از ضد زنگ , رنگ , نوار پرایمر,نوار آلتن و نوار سرجوش استفاده میشود. هر واحد باید یک شیر مستقل گاز داشته باشد.
تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر برای هر وسیله گاز نیز باید یک شیر جداگانه گاز اختصصاص داده مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب شود.

مشعل شوفاژ :

کار مشعل ایجاد شعله و آتش مناسب با استفاده از ترکیب هوا و گاز و دمیدن آن به دخل دیگ  است. دیگ شوفاژ یک مخزن چدنی یا فولادی میباشد که آب شوفاژخانه با عبور
از داخل آن داغ شده و به منبع موتورخانه و کلکتور میرود. کلکتور یک لوله با سایز بزرگ است که چندین انشعاب دارد و آب شوفاژ را بین واحدهای مختلف توزیع کرده و یک
کلکتور برگشت آنها را جمع آوری کرده و به دیگ باز مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب میگرداند.

تعمیر شوفاژ غرب تهران

منبع موتورخانه : وظیفه منبع دوجداره و منبع کویل دار تبادل گرمای اب موجود در لوله کشی شوفاژ با آب سرد ورودی آب شهر و تامین آب گرم مصرفی ساختمان میباشد. به جای این دو منبع نیز
تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر میتوان از مبدل حرارتی استفاده کرد که البته کارایی این دو را ندارد. پمپ های شوفاژ و آب گرم نیز برای تسریع در گردش آب در ساختمان مبل شویی لوله
کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب میباشند.

نصب رادیاتور غرب تهران

رادیاتور وسیله تبادل حرارتی هستند. رادیاتور شوفاژ گرمای موجود در آب شوفاژ را که در داخل خود جریان دارد به واسطه همرفت با هوای اتاق مبادله کرده و باعث گرم شدن محیط میشوند. تمیز
بودن و عدم استنشاق بوی کارکرد لوازم لوله کشی آب و فاظلاب  رادیاتور شوفاژ میباشد. با تمام ویژگیهای مثبتی که رادیاتور دارد یک سری معایبی هم دارد که با این وجود هنوز پر طرفدارترین
تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر تبادل کننده وسیله گرمایی در سیستم شوفاژ میباشد. رادیاتورهای فولادی در قدیم بیشتر استفاده میشدند و امروزه بیشتر از رادیاتورهای پره ای , پنلی ,
قرنیزی و حوله ای استفاده میشود.

خدمات لوله کشی گاز تهران

افرادی که خدمات لوله کشی گاز تهران را انجام می دهند معمولا لوله کشی گاز انواع ساختمان های مسکونی و تجاری همچنین لوله کشی گاز صنعتی را هم بر عهده می گیرند اما در مقابل
افرادی نیز وجود دارند که مهارت بالایی در یک شاخه از لوله کشی گاز را دارند. به عنوان مثال: ممکن است یک لوله کش گاز سیار فقط بخواهد در زمینه لوله کشی گاز منازل فعالیت کند و از
تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر قبول لوله کشی گاز صنعتی خودداری مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب کند.

لوله کشی گاز بین شهری

زمینه فعالیت های متفاوتی برای افرادی که لوله کشی گاز در تهران انجام می دهند وجود دارد که شما قبل از انتخاب یک لوله کش گاز غرب تهران، شرق، شمال، جنوب همچنین لوله کش گاز
مبل شویی تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر تهرانسر، تهرانپارس و دیگر مناطق استان تهران ابتدا باید مطمئن شوید که کار درخواستی شما لوله کشی آتش نشانی در توانایی این فرد
لوله کشی آب و فاظلاب می باشد یا خیر؟!

لوله کش گاز سیار

  1. لوله کشی گاز خانگی درتهران
  2. تعمیر انواع لوله کشی گاز خانگی، مجتمع های تجاری، اماکن دولتی، رستوران ها، باغ و تالارها
  3. تعویض لوله کشی های گاز بسیار قدیمی
  4. انجام کلیه خدمات لوله کشی گاز در تهران بر اساس قوانین ملی ساختمان و تاسیسات
  5. بررسی انواع شیرآلات گازی
  6. بررسی وضعیت کنتور گاز و تفکیک هریک از آنها در صورت لزوم
  7. بررسی علت نشت یابی لوله گاز
  8. انجام لوله کشی گاز توکار
  9. تعمیرات لوله کشی منازل
  10. تعمیرات لوله کشی گاز منازل

درخواست لوله کش گاز سیار با سایت فنی کارا

همانطور که می دانید بسیار مهم است کسی که لوله کشی گاز و یا حتی آب منزل شما را انجام می دهد از تخصص و مهارت بالایی برخوردار باشد چرا که انجام تاسیسات ساختمانی بسیار
تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر پر زحمت و پر دردسر می باشد. افراد لوله کش گاز سیار که با منتشر کردن آگهی فعالیت خود در سایت  به مشتریان اعلام حضور کرده است از توانایی های
زیر برخودار مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب هستند

ویژگی افراد لوله کش

برخورد اجتماعی بسیار مناسب و خوب
خوش قول، منظم، متعهد به انجام کار
دارای تخصص و مهارت بالا در انجام امور
ارائه فاکتور به مشتری پس از اتمام کار
لوله کشی گاز توکار

لوله کشی گاز خانگی با لوله پلاستیکی

برخوردار است و برای اینکه بدانید نظر دیگر مشتریان نسبت به این فنی کار چگونه است به شما پیشنهاد می کنیم سری به قسمت رضایت سنجی سایت بزنید تا مطمئن شوید که هر لوله
تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر کش گاز تهران از میزان رضایت مشتریان چه امتیازی گرفته است تا بتوانید با اطمینان خاطر بیشتری درخواست خود را ثبت نهایی مبل شویی لوله کشی
آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب کنید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله کشی گاز تهران

از آنجائیکه استفاده از خدمات لوله کشی گاز تهران قطعا نیاز تمامی افراد می باشد و افراد مختلف چه بخواهند و چه نخواهند حتما روزی به این خدمات نیاز پیدا می کنند.اما موردی که در اینجا
تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر مطرح می شود این است که چه عواملی می تواند بر قیمت لوله کشی گاز در تهران تاثیرگذار مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب
باشد.

افراد لوله کش گاز در تهران

  1. متراژ دقیق ساختمان
  2. اندازه لوله های مصرفی برای لوله کشی گاز
  3. نوع لوله استفاده شده برای گاز کشی ساختمان
  4. لوله کشی گاز توکار
  5. لوله کشی گاز به صورت روکار
  6. خرده کاری لوله کشی گاز
  7. تعمیر لوله کشی گاز در تهران
  8. هزینه نصب انواع شیرآلات گاز ساختمانی
  9. هزینه رفت و آمد
  10. و…

تعمیر پکیج غرب تهران

پکیج های شوفاژ دستگاههایی هستند که بیشتر به طور مستقل هر واحد آپارتمان را گرم کرده و آب گرم مصرفی آنها را تامین میکنند. استقلال پکیج از مهمترین مزیتهای یک پکیج میباشد که
مالکین را به استفاده از آن ترغیب میکند. مساحت زیر بنای هر واحد مسکونی برای تهیه پکیج در هر متراژ بسیار تاثیر گذار میباشد. فن دار بودن و بدون فن بودن پکیج دیواری هم به سایز خروجی
تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر به شستشوی مبدل آن و سنسورهای آن مربوط مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب میشود.

نصب شیرالات غرب تهران

نصب شیرالات پس از اتمام عملیات ساختمانی در یک ساختمان انجام میشود. به همین علت بایستی مراقب بود تا درهنگام عملیات ساختمانی به اندازه و فاصله بین شیرهای مخلوط لطمه ای

تعمیرات لوله کشی گاز

تعمیرات لوله کشی گاز

تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر وارد نشود.خدمات لوله کشی غرب تهران شیرهای مخلوط به دو صورت روکار و توکار میباشند که به علت گرانی شیرهای توکار خیلی مورد استقبال قرار
مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب نگرفته اند.

لوله کشی گاز ساختمان قیمت

برای نصب شیر دوش و توالت به دیوار معمولا توسط لنگی بایستی کمک گرفت که توسط قالپاقهای شیر پوشانده میشوند. شیر سینک ظرفشویی و شیر روشویی نیز از طریق شیلنگ به
تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر شیر های پیسوال نصب شده در دیوار وصل میشوند. هر شیر مخلوط یک بخش گرم و یک بخش سرد دارد که در نقطه ای به هم مخلوط شده و استفاده
مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب میشوند.

تاسیسات ساختمان در غرب تهران چه تعمیرات لوله کشی گاز را انجام می دهند؟

  1. تعمیر انواع لوله کشی گاز صنعتی
  2. تعمیر انواع لوله کشی گاز خانگی
  3. تعمیر انواع لوله کشی گاز مجتمع ها و رستوران ها
  4. انجام تمام خدمات لوله کشی گاز بر اساس مقررات ملی ساختمان
  5. تعمیر انواع آبگرمکن های گازی
  6. تعمیر و بررسی و نصب انواع شیرآلات گازی
  7. بررسی و تفکیک کنتورهای گاز
  8. بررسی علت نشت یابی لوله گاز

قوانین لوله کشی گاز مغازه

تعمیرات لوله کشی گاز در سایت تاسیسات سرویس با کمک بهترین لوله کش های حرفه ای با تجربه بالای ۲۰ سال در زمینه انواع لوله کشی از جمله لوله کشی گاز در خدمت شما می باشد.
تعمیرات لوله کشی گاز یکی از مهم ترین و لوله کشی آب و فاظلاب در تاسیسات ساختمانی می باشد. بدون شک اگر قرار باشد کسی کار تعمیر لوله کشی را انجام دهد حتما باید از سوابق
تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر کاری وی اطلاع داشته باشیم. زیرا با کوچکترین اشتباه در لوله کشی گاز و تعمیر آن ممکن است خسارت های جانی و مالی بسیاری را به بار مبل شویی آورد.

قوانین لوله کشی گاز منازل

  1.  یکی از نکاتی که مردم نمی دانند این هست که اگر تعمیرات لوله کشی گاز کلی باشد حتما باید از اداره گاز شهر خود تاییدیه کتبی بگیرند.
  2.  مهم ترین نکته در لوله کشی گاز انجام تعمیرات با جوشکاری برقی می باشد.
  3.  همچنین اگر لوله کشی گاز توکار باشد حتما باید از لوله های مانیسان استفاده شود.
  4.  بعد از تعمیرات لوله کشی گاز اگر نیاز به نوار لوله گاز باشد حتما باید از آن استفاده کرد.
  5.  حتما باید دودکش های موجود در سیستم لوله کشی گاز خانگی را چک کرد تا پوسیدگی آن باعث ایجاد حادثه نشود.
  6.  دقت کنید تعمیرات لوله کشی گاز به صورت کلی فقط برای جابجایی کنتور – جابجایی علمک گاز و لوله اصلی گاز می باشد.
  7.  حتما در صورت مشاهده لوله های گاز سیاه رنگ یا آن را تعویض کنید و یا با نوار لوله گاز یا رنگ مخصوص پوشش داده شود.
  8.  از به کارگیری زیاد انواع اتصالات فیتینگ و شیلنگ های گاز طویل خودداری کنید.
  9.  مطمئن شوید که لوله کش برای تعمیرات لوله گاز مورد تایید باشد.
  10.  بهتر است شیر خودکار قطع گاز بر روی شبکه داخلی نصب شود تا خطر آتش سوزی پس از زلزله کاهش یابد.

لوله کشی گاز ساختمان توکار

یکی از مهم ترین نوع تعمیرات لوله کشی تاسیساتی مربوط به لوله کشی گاز خانگی می باشد. اما تفاوت لوله کشی خانگی با لوله کشی صنعتی نوع اجرای آن هست. به طوری که لوله کشی
گاز خانگی به خاطر نوع محیط ساختمان های مسکونی باید از لحاظ طراحی و نقشه لوله کشی زیباتر و در جایی لوله کشی آب و فاظلاب افراد داخل ساختمان نشود. تعمیرکار لوله کشی گاز باید
قبل از تعمیر کاملا به نوع لوله کشی گاز ساختمان تسلط یابد. اگر به نقشه لوله کشی گاز دسترسی داشته باشد می تواند به علت خرابی یا فشار کم گاز سریعتر پی مبل شویی ببرد.

لوله کشی گاز در تهران و البرز

سایت تاسیسات سرویس برای دسترسی سریع مردم به خدمات تعمیرات لوله کشی گاز در تمام شهرهای تهران و استان البرز و کرج نیروی کار را اعزام تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر
مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب می کند.

لوله کشی گاز صنعتی

سایت تاسیسات چه در تعمیرات لوله کشی گاز خانگی و چه در صنعتی با کارشناس مهندس مکانیک-تاسیسات و عضوی از بازرس گاز نظام مهندسی عملیات اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز
صنعتی و خانگی را انجام تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب می دهد.

لوله کش گاز

سایت تاسیسات سرویس با بهترین لوله کش های گاز در خدمت شماست تا بتواند انواع مشکلات و خرابی و عیب های لوله کشی گاز منزل شما را انجام دهد. یک لوله کش گاز همیشه باید
تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر بهترین توصیه ها را به مردم ارائه دهد. زیرا ممکن است که در سیستم لوله کشی گاز مشکلی وجود داشته باشد که افراد از آن بی خبر مبل شویی لوله
کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر باشند.

قیمت دستمزد لوله کشی گاز

قیمت دستمزد لوله کشی گاز بر اساس فشار ضعیف و قوی بودن آن متفاوت می باشد. همچنین قیمت تعمیرات لوله کشی گاز نیز به نوع کاری که مورد نیاز تعمیر باشد متفاوت باشد. برای
تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر دریافت انواع قیمت های تعمیرات لوله کشی گاز می توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید. در صورت تماس شما با واحد پشتیبانی ما کمترین قیمت را به
شما تضمین مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب می دهیم.

چه خدمات لوله کشی ساختمان را ما انجام می دهیم؟

  1. تعمیر لوله کشی ساختمان
  2. لوله کشی ساختمان
  3. لوله کشی آب
  4. لوله کشی لوله کشی آب و فاظلاب
  5. لوله کشی گاز
  6. نصب شیرآلات
  7. رفع نم ساختمان
  8. رفع نشتی لوله فاضلاب
  9. رفع گرفتگی سینک ظرفشویی و چاهک حمام
  10. تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه
  11. نشت یابی لوله با دستگاه فوری بصورت کاملا تضمینی انجام می پذیرد.
  12. تعمیر لوله کشی چگونه انجام می شود؟

استاندارد لوله کشی گاز توکار

تعمیر لوله کشی آب و یا تعویض آن مانند: پوسیدگی لوله ها ، لوله کشی غیر اصولی ، عایق بندی نکردن مناسب لوله ها ، یخ زدگی لوله ها ، استهلاک لوله ها ، به مرور زمان بر اثر استفاده
طولانی مدت گرفتگی لوله ها و افزایش فشار ناگهانی در لوله های آب لوله کشی آب و فاظلاب به تعمیر و تعویض سیستم لوله کشی به دلایل مختلفی که در بالا گفته شد در خانه های
تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر قدیمی با سیستم لوله کشی فرسوده باعث بروز مشکلاتی به خصوص نشتی و ترکیدگی لوله های آب ( آب گرم و آب سرد) مبل شویی می باشد.

کلام آخر

در این خانه ها لوله ها به دلیل استفاده طولانی مدت از لوله های آب ، قرار داشتن در هوای بیرون از منزل مخصوصا محیط های خیلی خشک و یا خیلی سرد باعث گرفتگی و دچار پوسیدگی و در قسمتی از لوله شکستگی و نشتی به وجود تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر می مبل شویی لوله کشی آتش نشانی لوله کشی آب و فاظلاب تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر آید.

seo...
ما را در سایت seo دنبال می کنید

برچسب : تعمیرات لوله کشی گاز در پونک , تعمیرات لوله کشی گاز در سعادت آباد , تعمیرات لوله کشی گاز در شهرک چیتگر , تعمیرات لوله کشی گاز در آزادی , تعمیرات لوله کشی گاز در ستارخان, نویسنده : amir acreeper078 بازدید : 282 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت: 19:08

خبرنامه